Vrijthof 16 is naast een lunchroom in Hilvarenbeek ook een bezorgservice. Het bezorggebied strekt zich uit van Hilvarenbeek tot Loon op Zand en van Gilze-Rijen tot Oisterwijk.
De overgang van payroll naar eigen verloning was een behoorlijke uitdaging. Dankzij de samenwerking met B-Talented en Incomme is alles uiteindelijk goed gekomen.
Geert: “B-Talented heeft zich ontfermd over de contracten en andere HR-documenten. Ze zijn allemaal gedigitaliseerd en in het systeem gezet. We zijn nu voor 95 procent paperless. We hebben de hele administratie geautomatiseerd, niet alleen HR.
Incomme heeft ervoor gezorgd dat alles goed ingesteld staat. Omdat alles op de juiste manier ingeregeld is door die twee partijen hebben we er nu geen omkijken meer naar. Het personeel krijgt op tijd zijn loon en alles klopt.”
In het verleden werkte Vrijthof 16 samen met een payrollorganisatie. Tot tevredenheid. Maar Van den Ackerveken wilde zijn medewerkers meer zekerheid bieden en betrokkenheid tonen.
Hij wilde ze zelf in dienst te nemen. “Maar dan zonder het gedoe van contracten opstellen, salarisstroken maken en dat soort dingen”, zegt Van den Ackerveken. “We zaten in die tijd in een flow van automatisering omdat we onze processen waterdicht en digitaal wilden hebben. Afscheid nemen van de stapels papier. In die tijd zijn we ook gestart met roosteren in Dyflexis en met Exact Online.”
De stap om ook de HR-processen te automatiseren was snel gezet. “Met ondersteuning van B-Talented en Incomme, hebben we ervoor gekozen om het HR-deel voortaan zelf te doen.
Dat kon heel makkelijk met Nmbrs® onder het HRprtl-label van Incomme. Nmbrs® kan worden gekoppeld worden aan Exact Online en Booq. Voor het automatiseringsdeel heeft B-Talented ons in contact gebracht met Incomme.”
De overgang van payroll naar eigen verloning was een behoorlijke uitdaging. Dankzij de samenwerking met B-Talented en Incomme is alles uiteindelijk goed gekomen.
Geert: “B-Talented heeft zich ontfermd over de contracten en andere HR-documenten. Ze zijn allemaal gedigitaliseerd en in het systeem gezet. We zijn nu voor 95 procent paperless. We hebben de hele administratie geautomatiseerd, niet alleen HR.
Incomme heeft ervoor gezorgd dat alles goed ingesteld staat. Omdat alles op de juiste manier ingeregeld is door die twee partijen hebben we er nu geen omkijken meer naar. Het personeel krijgt op tijd zijn loon en alles klopt.”
"We groeien nog steeds en we willen vooral bezig zijn met onze producten en de bezorging ervan. Tegelijkertijd wil ik voor het personeel alles goed geregeld hebben, zonder dat ik daar veel aan hoef te doen. Dankzij HRprtl Ik kan nu op ieder moment en overal inzien hoe mijn bedrijf ervoor staat. De administratie bijwerken kost weinig tijd en de cijfers zijn altijd up-to-date. Dat geeft heel veel rust”, zegt Geert van den Ackerveken.
Neem dan contact met ons op. Bel 0416 22 15 00 of stuur een mail naar info@incomme.nl.