Mijn Rooster®

Mijnrooster® is ontwikkeld door pLAN8 Consultancy & Development B.V. en is het eerste en meest ervaren online personeelsplanningsysteem van Nederland. Sinds 2004 biedt mijnrooster® een web-based platform waarmee bedrijven en instanties van elke grootte hun administratieve zaken makkelijker en overzichtelijker maken.

Waar richt de organisatie zich op?
Iedere organisatie waar de noodzaak is onderkend om diensten, taken en actuele uren zorgvuldig te registeren en te rapporteren.

Onderscheidend vermogen

  • Absolute controle over personeelsbudgetten en targets.
  • Tevreden personeel dat weet wat er van hen verwacht wordt.
  • Persoonlijke hulp en advies bij het perfectioneren van de organisatie.
  • Aanzienlijke besparing op personeelskosten.

Urenregistratiepakket

  • Dankzij een veilige 24/7 beschikbaarheid is Mijnrooster® altijd toegankelijk voor planners, personeel en management.
  • Mijnrooster® bundelt online arbeidsprocessen, roosters, personeelsdata en bedrijfsgegevens op een gebruiksvriendelijke en effectieve manier.
  • Mijnrooster® is een uitgebreid web-based oplossing voor zowel personeelsplanning als tijdregistratie, HRM administratie en CRM